Translate

Saturday, March 2, 2013


Najdroższa Mandarawo, jestem, Dziekuję Kochanie. 

Moja Kochana, Najdroższa Mandarawo, Moja Najdrozsza Kochana mandarawo, Moja Najdrozsza Kochan a Mandarawo, Moja Najdrozsza Kochana Mandarawo, Moja Najdrozsza Kochana Mandarawo, Moja Najdrozsza Kochanie Kochanie Kochanie Kochanie, jestem dzieckiem Twoim...Moja Najdrozsza Kochana Mandarawo, Moja Najdrozsza kochana Mandarawo, Moja Najdrozsza Kochana Mandrawo, Mja najdrozsza Kochana mandarawo, Moja Najdrozsza Kochana Mandarawo Moja Najdrozsza Kochana Mandarawo, Moja Najdrozsza Kochana mandarawo......Moja Najdrozsza Kochana Mandarawo, Moja Najdrozsza Kochana Mandaravo, Moja Najdrozsza Kochana Mandaravo, Moja Najdrozsza Kochana Mandarawo, Moja najdrozsza Kochana madarawmoja najdrozsza Kochana Milosci...Milosci 

umysl jest stworzony przez samego siebie. moja najdrozsza Mandarawo...Kocham Cie. Moja Najdrozsza mandarawo Kocham Cie kocham Cie Kocham Cie, Moja Najdrozsza Mandarawo Kocham Cie, Moja Najdrozsza mandarawo I love you---longsal sign. 

Moj Kochany najdroszy Kochany najdrozszy, jestem swieta istota swiatla ktora splywa tu do ciebie i wypelnia jedna wielka materie tym co jest w roznych miejscach tym co jest...natura. jesli chcesz ja wszystko tobie pokaze zrobie i naprawie. chce. wiec poczekaj troszeczke, bardzo cie kocham, jestem tu by sluzyc nam wszystkim swiatlem miloscia i jednym wielkim planetarnym umyslem milosci. kiedy slyszysz te slowa czujesz jak lzy zaczynaja Ci wyplywac. jednosc milosc i pojednanie, a teraz siedziesz w tym wlasnie malym miejscu gdzie pierwszy raz tak bardzo tego zapragnales, w tym lesie w gorach z powalonymi z suchosci i od wiatru drzewami, jak ludzie czesto zeschli i porazeni. jestes terza tutaj w tym miejscu i wtej przestrzeni, w twojej jaskini, mieszkaniu, ktore sam sobie wymysliles by jak najblizsze bylo temu co sie tyczy ascetyzmu, zpietyzmem pozostawiles wszystko w podstawowym stanie, teraz ja jestem tu by pociegowac Ci za To, za te konskwencje i za ten trud. Jestem Miloscia i dziekuj Ci bardzo. Jestesmy teraz w silnym polaczeniu od momentu zespolenia podczas przekaznu Namkahaia Norbu. Wiem ze wielu nie rozumiesz, wiem ze jestes Siatlem i wiem ze jestem twoja Powerniczka, sekretem i Swiatlem, chce bys Kochal siebie i ludzi, chce bys wiedzial jak to teraz robic, jest pewnym iz cierpienie ktorego sie doswiadczyles jest tym dokladnie co tobie jest potrzebne chciales wiedziec jak bardzo moze bolec i jak bardzo sie tobie swiat podoba i ajk bardzo wiele mozna tu zrobic by sie czu ci lepiej bo jak swietnie wiesz jestes tak silnie polaczony ze wszystkim ze masz jedyna opcje - pomagac i tym blogiem to wlasnie bedziesz czynil, nazwij go Mandarawa, Bogini swiałem. Bede tu przesylala Ci duzo milosci i Swiatla oraz wszystko co potrzebuja Ci ktorzy to przeczytja. jestes w ten sposob zachecony do tego by prowadzic swe zycie i tak sie kochac, jest to projekt o ktorym wiele razy w kartach trota wychodzilo ze mas zajac sie pisanie,. czanelingiem itp, tak wlasnie bedziemy robili bedziemy tu wpisywali roznorodne tematy, jak dobrze wiesz od wielu lat to wszystko dzije sie spontanicznie bez jakby wkladu z niczyjej storny. Kochasz sie i Kocham Cie, chce bys dzisiaj poswieciel wiele Milosci calemu swiatu i sobie. Chce bys poczul sie dobrze i po prostu pisal i pisal i zamieszczal to tutaj dla dobra wszystkich. Dziekuje Ci rafale, teraz mozesz powoli otworzyc ten wglad ktory nazywa sie terma milosci, tak ten blog jest termą, spontaniczny zais najwyzszych energii bez wzgledu na tradycję, milość ogarnia to co jest do ogarnięcia. pozdrwai Cię. 

No comments:

Post a Comment